گروه وب طراحان جوان

طراحی حرفه ای سایت جزئی از تخصص ماست

خوش آمدید مهمان 

نمایش یا پنهان کردن سربرگ

کاربر مهمان خوش امدید برای ارسال مطلب در این تالار گفتمان باید ثبت نام کنید





صفحات: [1]
نوسینده عنوان ها :نکاتی در طراحی وب سایت با وردپرس
maryamsite-
dar
کاربر جدید
پست ها: 10
Permalink
پست نکاتی در طراحی وب سایت با وردپرس
در March 30, 2017, 10:35
نقل قول

در یک جهان عالی هر توسعه دهنده وردپرسی باید به یه تیم کرک دسترسی داشته باشه تا بتونه کدهای مورد نظرشو بدست بیاره.
اما اگه دارید خودتون کار میکنید و پلتفرم وردپرس رو انتخاب کردید، پیش مشتریها بعنوان یه فرد مجهز شناخته میشید. ازتون انتظار دارن طراحی هایی انتخاب کنید که کار باهاش راحت باشه.
در هر حال یکی از جنبه های مهم هر پروژه توسعه ای طراحیه. اگه طراحیتون انقدر بد باشه که کاربرهارو فراری بده، دیگه اهمیتی نداره کدهاتون چقدر عالین.
تو این مقاله نگاهی میندازیم به 8 تا از بهترین طراحی هایی که میتونید به عنوان یه توسعه دهنده تو طراحی هاتون بکار ببرید و مهارتهای بازاریابیتونو افزایش بدید.

با مدهای طراحی کنونی پیش برید
نمیخوام زیر و بم تک تک مدهای طراحی رو تحلیل کنم و برای هر کدوم یه صفحه توضیح بدم. حتما خودتون میدونید الآن چه مدلهایی رو بورسند. اما بد نیست یکم بیشتر تلاش کنید که مدهای طراحی رو دربیارید و بروز بمونید.
از parallax scrolling میتونید مدلهایی رو که بیشتر استفاده شدند ببینید: یه روش طراحی مؤثر که تصاویر روی صفحه سریع تر از پس زمینه حرکت میکنند و افکت خیره کننده ای بوجود میارن. بکارگیری این طرح سادست و به صفحات طراحی عمق و جذابیت بصری میبخشه. میتونید این طراح رو تو صفحه make headlines really pop ببینید.
پارالاکس فقط یکی از مدهای جذابیه که با تمرکز بر اسکرول بوجود اومده. یکی دیگه از این مدلها اسکرول بینهایته که روش انجام کار کمی جای بحث داره.
یکی دیگه از مدها، طراحی مادیگرا یا متریال: گوگل میخواد یه زبان بصری یکپارچه در سراسر همه محصولات و سرویسهاش بوجود بیاره. طراحی مادیگرا سعی میکنه بدون وابستگی به پلتفرم تجربه بی نظیری ارائه بده و کارهاش اول-موبایل هستند.
ادامه که بدیم میرسیم به طراحی مبتنی بر کارت (که پینترست یکی از قدیمیهاشه)، روشی که بر نمایش چشم نواز و فشرده اطلاعات تأکید داره.
این مدها و گرایشها بخاطر اینکه خیلی خوب میتونن با رعایت یه سری قوانین طراحی، کاربر رو جذب و با سایت همراه کنند، محبوبیت زیادی کسب کردند. در ادامه این مقاله در مورد بیشتر این طراحی ها باز هم صحبت خواهیم کرد و بیشتر باهاشون آشنا خواهیم شد. آشنا شدن با مدهای جدید، مثل اونی که اول از همه گفتیم، روش خوبی برای سرعت بخشیدن به فرایند یادگیری و ارتقای مهارت های طراحیتونه.

اجرای طراحی واکنشگرا (ریسپانسیو)
طراحی ریسپانسیو میتونه با اندازه نمایشگر، پلتفرم و دستگاه کاربر هماهنگ بشه. در جهانی که موبایل حرف اولو میزنه، این طراحی از الزامات سایتهای مدرنه. اما از طرف دیگه این طراحی برای جستجوهایی که در مورد رسانه هاست کابوسیه و میتونه راحت هک بشه.
اما در هر حال نمیتونید از زیرش در برید: کاربرها هم انتظار دارن سایتها و برنامه های موبایل بدون مشکل روی همه دستگاه ها نمایش داده بشن. به عنوان یه توسعه دهنده میدونید که ایجاد یک تجربه عالی در پلتفرم های مختلف مستلزم آزمایش های بی شمار و اصلاح اشتباهاته اما در این مورد هیچ بهونه ای پذیرفته نیست.
برای اینکه باز هم اهمیت این طراحی رو تأکید کنم بگم، بی توجهی به این طراحی حیاتی یعنی باید با یک سوم ترافیک سایتتون خداحافظی کنید.
اما با همه این اهمیت، اجرای این نوع طراحی خیلی سادست و این روزها توسعه دهنده ها این کار رو برامون ساده تر هم کردند. فقط دقت کنید که این کارو درست انجام بدید و یه وقت طراحیتونو برای بخش قابل توجهی از کاربرها خراب نکنید.

محتوایی بسازید که براحتی در دسترس باشد
نرخ خروج در سایتها خیلی متغیره، اما یکی از حقایق تلخ طراحی آنلاین اینه که مردم زیادی روی محتواتون کلیک میکنند و مستقیم به در مجازی شما وارد میشن.
این مردم برای موندن یا نمودن روی سایتتون به شدت سریع تصمیم میگیرن و کار شما به عنوان طراح اینه که تا جای ممکن سایت رو براشون جذاب و خواستنی کنید که بیشتر روی سایت بمونن و به دور و اطراف نگاه کنند. انتخاب قالب های بد، نبود گزینه های مجستجو نوشتن محتوای بی کیفیت و بی ربط کاربرها رو از سایت دور میکنند.
طراح ها همیشه میخوان کاربر بتونه خیلی سریع تشخیص بده کدوم قسمت از سایت در مورد اون اطلاعاتیه که دنبالش میگشته. جهتیابی رو کاربرپسند کنید و همه چیز رو با کلمات واضح و روشن برچسب بزنید تا سردرگمی پیش نیاد.

از فضای سفید بهره ببرید
توسعه دهنده ها بخاطر طبیعت کارشون، اغلب آدمای منظمی هستن. بیشتر از اینکه به زیبایی سایت توجه کنند به بهینه سازیش دقت میکنند. به همین دلیله که اغلب سعی میکنند با سایتها مثل روزنامه های قدیمی رفتار کنند و پرشون کنند از اطلاعات، اما این مدل سایتها هم برای کاربرها مثل کابوس میمونن.
شما میخواهید در هر قسمت از سایتتون، چشم کاربرها به سمت اطلاعات مهم بچرخه. استفاده مؤثر از فضای سفید یکی از روشهای زیبای اجرای این روشه که در طول زمان امتحانشو پس داده.
فضای سفید علاوه بر تأکید کردن روی اطلاعات مهم، درک مطلب رو افزایش میده و کاری میکنند که ظاهر سایت به نظر صاف و صیقلی بیاد. این رو هم به ترفندهای طراحیتون اضافه کنید تا سایتهاتون از همون لحظه ای که منتشر میشن کاربر جذب کنند.

اهمیت فونتها
از نظر طراحی، فونتها اهمیت بسزایی دارند. استفاده از هر فونتی یه دلیل داره. معمولا کل سایت پر از متنه، مگر اینکه بخواهید یه گالری عکس داشته باشید.
قبلا تعداد فونتهای قابل استفاده در طراحی سایت خیلی محدود بود، اما خداروشکر کم کم بیشتر شدند. حالا دیگه مرورگرها هم از فونتهای مختلف پشتیبانی میکنند و شما محدود به استفاده از یه فونت خاص نیستید و میتونید کل وب رو بگردید تا فونت مناسب سایت خودتونو پیدا کنید.
باید فونتی انتخاب کنید که توجه مخاطب رو از محتوای سایت دور نکنه یا تو طراحی کلی سایت به نظر نابجا نیاد. انتخاب فونت و جور کردن فونتها با هم یکی از وظایف طراحه که دقت زیادی می طلبه.

فرم ها ساده باشند
کاربرها از پر کردن فرم خوششون نمیاد. حالا میخواد آنلاین باشه یا آفلاین. اما تو طراحی سایت گاهی مجبوریم فرم هم داشته باشیم، چون راه اصلی تعامل کاربر با سایت از طریق همینهاست: یعنی عضویت، بازیابی رمز عبور فراموش شده، صفحات ارتباط با ما، عضویت در خبرنامه و ....
اگه یکم وقت بذارید و بیشتر تلاش کنید میتونید فرمهای مفیدتری درست کنید که کاربرپسند و مد روز باشند و پروفایل طراحی صفحاتتونو بالا بکشند.
اینجا برای شما هم به عنوان توسعه دهنده یه مزیت هایی داره. خیلی از طراح ها از فرمهایی که روی سایتهاشون کار گذاشتند – از نظر فنی – خجالت زده اند. اما نسبت به سایر مشکلاتی که باهاشون دست و پنجه نرم کردید بدیهی ترند.

صفحات 404 مهربونی بسازید
همه سایتها برای یه مدت کوتاه هم که شده، بالاخره یه وقتی خراب میشن یا با مشکل روبرو میشن. با این که این مسئله قابل پیش بینیه اما بیشتر کاربرها وقتی با این صفحه روبرو میشد فکر میکنند سایتتون قابل اعتماد نیست. پس چرا یکم بیشتر براش وقت صرف نمیکنید تا یه صفحه خطایی بسازید که به کاربرها اطمینان خاطر بده.
هر چی که بسازید بهتر از صفحه پیشفرض سروره. یه صفحه خطای خوب طراحی شده به کاربرها اطمینان خاطر میده و کاربرها خیالشون راحت میشه که همه چی تحت کنترله و به زودی به حات عادی برخواهد گشت.
اگه از وردپرس استفاده میکنید میتونید از افزونه هایی که برای این کار هست استفاده کنید.

جزئیات کوچک هم خیلی مهمند
تا الآن همه گرایشات مهم طراحی رو پوشش دادیم: واکنشگرایی، دسترس پذیری، استفاده از فضای سفید، تایپوگرافی، فرمها و صفحات 404. حالا میخواهیم یکم عناصر سطحی که میتونید برای بالا بردن سطح بازی طراحیتون ازشون بهره ببرید رو باز تر کنیم.
اگه هیچی هم از این مقاله نگرفته باشید، اما اینو به خاطر داشته باشید که: طراحی همه اش از جزئیاته.
این نکات کوچک هستن که باعث میشن در نهایت کاربر، طراحی رو خوب ارزیابی کنه.
بعنوان یه توسعه دهنده حتما طور دیگه ای به بکارگیری جزئیات عادت کردید، اما قبول کنید که این ریزه کاری ها هم تو این حرفه مهمند. درک این واقعیت میتونه شما رو به طراح بهتری تبدیل کنه.

خلاصه
همه چیزهایی که تو این مقاله گفتیم، بعلاوه یه محتوای عالی، پایه و اساس طراحی سایت اند. بکارگیری این نکات میتونه ظاهر و حال و هوای هر سایتی رو بهتر کنه. اجازه بدید یه بار دیگه این فهرست رو مرور کنیم:
1- از طراحی های مد روز استفاده کنید
2- طراحی واکنشگرا داشته باشید
3- محتوا براحتی در دسترس باشه
4- بخاطر داشته باشید که فضای سفید خیلی میتونه در جهت اهداف شما کمک کنه
5- اهمیت فونتها رو درک کنید
6- فرم ها رو تا حد ممکن ساده طراحی کنید
7- صفحات 404 کاربرپسند طراحی کنید
8- قبول کنید که جزئیات کوچک اهمیت زیادی دارند
به عنوان یه توسعه دهنده با استفاده از این روشها نه تنها کاربر نهایی رو خوشحال خواهید کرد، بلکه بازاریابی سایتتون هم راحتتر خواهد شد.
سورس:طراحی سایت دارکوب sitedesign.joomir.com
طراحی وب سایت با وردپرس

Image

http://goo.gl/GxM6FP

maryamsite-
dar
کاربر جدید
پست ها: 10
Permalink
پست پاسخ: نکاتی در طراحی وب سایت با وردپرس
در March 30, 2017, 10:48
نقل قول

قبل از طراحی و ساخت وبسایت، به سئو فکر کنید

این پست به حوزه هایی از سئو میپردازد که باید قبل از ارسال سایت به طراح و توسعه دهنده در موردشان تصمیم گیری شود.

فرض کنید مشتری ازتون میپرسه برای بهتر شدن رتبه طبیعی سایتش چی کار کنه. شما هم بعد از کلی بررسی، تحلیل بازار و بازبینی قیف مشتری یکی از پیشنهادهای زیر رو بهشون میدید:
"باید معماری سایتتونو بازسازی کنید" یا "باید کل سایتتونو جابجا کنید" یا حتی "باید مدل تجاریتونو تغییر بدید، چون مدل کنونی ارزش خاصی نداره".
همه اینها باید بعد از اینکه سایت ساخته و راه اندازی شد انجام بشن. من بعنوان دانش آموخته حوزه بازاریابی بهتون میگم تو واحدهای درسیمون، بین روشهای بازاریابی سنتی چیزی به اسم سئو نخوندیم. بعید نیست حتی شرکتهای معروف هم این حوزه رو فراموش کنند.
دارکوب تو این پست به حوزه هایی میپردازه که باید همراه با تحلیل سوات و مدلهای قیمت گذاری – قبل از طراحی و ساخت مکان دیجیتالیتون - انجام شه.
1- حوزه های استراتژیکی گسترده تر
2- حوزه های فنی که باید با توسعه دهنده ها به بحث گذاشته بشن
3- حوزه های طراحی که باید با طراح ها به بحث گذاشته بشن
نکته: این پست قرار نیست به عنوان چک-لیست قبل از راه اندازی سایت مورد استفاده قرار بگیره (بنابراین حوزه هایی مثل robots.txt، آنالتیکس، اجتماعی و تگ های عنوان کاملا حذف شده اند)، بلکه فهرستی از حوزه های مؤثر در سئوست که بعد از ساخت سایت تغییر دادنشون به سختی انجام میشه).

سوالات استراتژیکی گسترده تری که باید جواب داده شوند
1- چطور شعار تبلیغاتیمونو به گوش مردم برسونیم؟
بعد از اینکه "پیشنهاد ارزش" تونو تعیین کردید، نوبت میرسه به اینکه در مورد نحوه مخابره آنلاینش فکر کنید.
آیا عبارتی که انتخاب کردید، اشاره ای به مشکل مشتری/راه حل شما که مردم در موردش سرچ میکنند داره؟
پیشنهاد ارزشتون شاید نتونه سرچ های زیادی بگیره، اگه اینطور باشه، باید سعی کنید برند رو در کنار حل مشکل بیاریدو مشتری های خاصی رو هدف بگیرید. (برای روشهای تبلیغ آنلاین به پست روشهای سئوی برون-صفحه برای جذب ترافیک مراجعه کنید).
این عبارتها چقدر رقابتی اند؟ شاید متوجه بشید فضا بیش از حد رقابتیه و بخواهید دنبال یه جایگزین یا متغیرهای بلند مدت پیشنهادتون بگردید.
2- آیا ما بخش مشتریهامونو درک کرده ایم؟
یه سری سوالات میتونن نقطه شروعی برای تحقیقات بیشتر در این باره باشند:
بازار ما چقدر بزرگه؟ مخاطب مد نظرمون در اینده نزدیک بیشتر یا کمتر میشه؟ (میتونید از Google Trends کمک بگیرید)
شخصیت های مهممون چه کسایی هستند؟ انگیزه هاشون، نقششون، موقعیت جغرافیاییشون و نیازهاشون چیه؟
چه رفتارهای آنلاین و آفلاینی دارند؟ خارج از سایت از چه طرقی میشه باهاشون ارتباط گرفت؟ (پست قیف مشتری میتونه در این مورد کمکتون کنه).
با دونستن این مسائل، میتونید معماری سایتتونو حول چیزهایی بسازید که مشتریتون برای رسیدن به هدفش بهش نیاز داره. برای ساخت سایت مناسبی که مشتری رو به طرف هدف هدایت کنه در مورد بازاریابی محتوا تحقیق کنید. ایده آلش اینه که این کارها قبل از ساخت سایت انجام بشن تا تعیین کنند چه صفحاتی و برای چه مقاصدی باید ساخته بشن که چه کلیدواژه هایی باید توشون بکار بره.

رقبای آنلاینمون چه کسایی هستند؟
اگه بدونید تو فضای آنلاین قراره با کی رقابت کنید میتونه درمورد مسائلی مثل معماری سایت، تجربه کاربری راهنماتون باشه و کمک کنه که تو بعضی کارها به رقباتون پیش دستی کنید. اول باید رقباتونو به این سه دسته تقسیم کنید:
رقبای جستجویی: کسایی که برای خدمات / محصولاتی که شما عرضه میکنید رتبه گرفتند. این دسته از رقبا از نظر کلیدواژه ها مشابه شما هستند اما احتمالش هست که خدماتشونو با مقاصد متفاوتی عرضه کنند.
رقبای تجاری: کسایی که در حال حاضر همون مشکلاتی رو برای مشتری حل میکنند که شما میخواهید حل کنید.
رقبای متقابل: کسایی که مشکل مشتریهای شما رو به طور غیر مستقیم حل میکنند.
بعد از اینکه این سه تا فهرست از رقبا رو آماده کردید، تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید هر کدوم چه جایگاهی دارند و برای اینکه به اون جایگاه برسید چقدر به منابع عملکردی نیاز دارید. یعنی باید به این سوالات جواب بدید:
رقبامون چقدر بزرگند و چی کار میکنند؟
چطوری خودشونو از بقیه متمایز کردند؟
برندشون چقدر قویه؟
پروفایل لینکشون چطوره؟
برای معماری سایتشون چه کارهای جالب یا متفاوتی کردند؟
برای تحلیل لینک رقیب میتونید از ابزار Open Site Explorer، Majestic SEOو Ahrefs و برای شناسایی کسایی که برای کلیدواژه های هدف شما رتبه گرفتند از SEM rush کمک بگیرید.

حوزه های فنی که باید در نظر بگیرید تا از نیاز سایت به بازسازی یا انتقال پیشگیری شود
1- HTTP یا HTTPS
ببینید میخواهید از کدوم استفاده کنید. در بیشتر مواقع، با توجه به اینکه این مسئله یکی از عوامل رتبه گرفتن سایت از گوگل هم هست، اولی رو استفاده میکنند. اگه میخواهید در آینده روی سایتتون درگاه پرداخت داشته باشید و پولی پرداخت بشه، حداقل روی اون صفحات، HTTPS لازمه.
2- در مورد نسخه استاندارد URLتون تصمیم گیری کنید
اگه گوگل با URLهای مختلف به یک محتوای یکسان برسه، به مشکل محتوای تکراری برمیخورید. اگه یه نسخه مشخصی نداشته باشید، صفحات سایتتون بیخودی با همدیگه رقابت خواهند کرد.
از نظر توسعه دهنده، اگه صفحه ای روی دیتابیس یه ID واحد داشته باشه، یک صفحه است اما از نظر موتورهای جستجو، URL تعیین کننده یکی بودن صفحه است. توسعه دهنده باید به خاطر داشته باشه که هر محتوا باید فقط از طریق یک URL در دسترس باشه.
3- سرعت سایت
توسعه دهنده ها برای اینکه کدها رو سر وقت برسونند تحت فشارند و ممکنه همین باعث بشه از یه سری حوزه ها که روی سرعت سایت اثر دارند غافل بشن. از همون اول بر اهمیت سرعت صفحه تأکید کنید و یکم برای بهینه سازی عملکرد سایت وقت بذارید (پست بهینه سازی سایت با افزایش سرعت صفحه میتونه راهنمایی خوبی براتون باشه).
4- زبانها و موقعیت های مکانی
اگه میخواهید کاربرهایی رو از کشورهای مختلف هدف بگیرید، شاید لازم شه سایتتون چند زبانه، چند منطقه ای یا هم چند زبانه و هم چند منطقه ای باشه. در مورد این هم قبل از طراحی و توسعه سایتتون تصمیم گیری کنید. تحقیق در مورد کلیدواژه های محلی، ملاحظات hreflang و محتوای تکراری، همه از مسائلی هستند که باید قبل از ساخت سایت بهشون پرداخت.
استفاده از دامنه های متفاوت برای کشورهای مختلف یه مزیتی داره که میتونید یه کشور یا زبان رو از نزدیکتر هدف بگیرید. اما این روش بستگی به این داره که منابع ساخت و نگهداری از زیرساختها، نوشتن محتوای خاص و تبلیغ همه دامنه ها رو داشته باشید.
اگه بخواهید زبانها و کشورهای مختلف رو روی یه سایت داشته باشید، معمولا بهترین کار استفاده از پوشه های فرعی است (مثلا .com/uk یا .com/ir). پوشه های فرعی میتونن از یه پلتفرم یا سیستم مدیریت محتوا راه اندازی بشن، در نتیجه هزینه های نگهداری و توسعه سایت بسیار کمتر خواهد بود.
5- ویرایش آسان و انعطاف پذیری در یک پلتفرم
گوگل توصیه ها و ملزوماتشو دائما بروزرسانی میکنه. پلتفرمتون باید اونقدر انعطاف پذیر باشه که بتونید سریع تغییرات مورد نیاز رو در مقیاس سایتتون اعمال کنید.

حوزه های طراحی که باید در نظر گرفته بشن تا در آینده نیازی به بازسازی سایت نباشه
1- معماری و لینک دهی داخلی
اگه میخواهید موتورهای جستجو بتونن محتواتونو پیدا کنند و در اختیار کاربرها قرار بدن نیاز به یه معماری اطلاعات مؤثر دارید. اگه خزنده ها نتونن به محتوای سایتتون دسترسی داشته باشند، نمیتونن به خوبی به سایتتون رتبه بدن. از نظر انسانها هم معماری اطلاعات اهمیت زیادی داره چون کمک میکنه کاربرها اطلاعاتی رو که دنبالش میگردند براحتی روی سایت پیدا کنند.
اگه امکانش بود، باید ساختار سایتتون فلت باشه و صفحات از صفحه اصلی سایت بیشتر از 4 کلیک فاصله نداشته باشند. اینطوری موتورهای جستجو و کاربرها میتونن با حداقل کلیکها به محتوای سایتتون دسترسی داشته باشند.
از تحقیق کلیدواژه و رقیب استفاده کنید تا ببینید چه صفحاتی لازم دارید، اما نحوه گروهبندی صفحات و ارتباطشون با هم باید با محوریت کاربر انجام بگیره. به کمک روش مرتب کردن کارتها، ببینید کاربرها چطوری بین محتوای سایتتون ارتباط برقرار میکنند. مجبور نیستید برای این کار حتما یه صفحه محصولات یا ماک-آپ داشته باشید. طراحی یک منوی بی نقص برای وبسایت هم میتونه به بهتر شدن معماری سایت کمک کنه.
2- طراحی اول-محتوا
ببینید میخواهید چه نوع محتوایی روی سایتتون داشته باشید. قراره گزارش باشه یا راهنماهای طولانی، یا شاید میخواهید یه انبار فیلم داشته باشید؟ استراتژی محتوا باید قبل از شروع طراحی و توسعه سایت انجام بشه تا معلوم شه چه فرمتهایی استفاده خواهید کرد و در نتیجه چه عملکردهایی نیاز خواهد بود. وقتی نوع محتوای سایت مشخص باشه، طراحی نوع صفحات مشخص و رابط کاربری پایدارتری ساخته میشه.
3- خوانایی دستگاه (فلش، آی-فریم، جی اس) و داده های سازمان یافته
امکان داره صفحات وب سایتتون از فناوری های مختلفی مثل جاوااسکریپت، فلش و آجاکس بهره ببره که درکش برای خزنده ها سخت میشه. درسته که بوجود آوردن یه تجربه کاربری بهتر الزامیه، اما باید مشکلاتی که این فناوری ها میتونن بوجود بیارن رو هم در نظر بگیرید. برای اینکه خوانایی دستگاهی سایتتون رو افزایش بدید، صفحاتتونو با داده های سازمان یافته نشاندار کنید.
4- طراحی واکنشگرا
هرچی تنوع دستگاه های و ملزماتشون بیشتر میشه و همراه باهاش الگوهای رفتاری استفاده از موبایل تغییر میکنه، دیدی که به موبایل هست هم عوض میشه و به جای یه کانال جدا به صورت یه فناوری مهم برای دسترسی به وب دیده میشه. بنابراین هدف بلند مدتتون رو باید روی ساخت تجربه کاربری روی همه دستگاه ها بذارید. برای این منظور طراحی واکنشگرا و ارائه روشهای دینامیک میتونه در ساخت تجربه های منحصر به دستگاهها کمکتون کنه.

جمع بندی
همونطور که مدیر هر کسب و کاری در قبال ساخت سایت مسئوله، سهم زیادی هم داره. به عنوان یه مدیر بهتره وقتتونو به کارهای مهمتری اختصاص بدید و شاید درست نباشه که این وقت رو صرف خوندن مقاله هایی درباره داده های سازمان یافته و میکروداده ها و JSON-LD بکنید. این پست حوزه های مهمی که باید برای طراحی سایت بدونید و از طراح و توسعه دهنده تون بخواهید رو در برگرفته بود و برای مواردی که نیاز به تحقیق بیشتر داشت لینکهای مناسبی در اختیارتون قرار داد. در صورتی که باز هم نیاز به تحقیقات بیشتری داشتید میتونید از مقالاتی که روی وبلاگ دارکوب قرار گرفته استفاده کنید یا در صورت تمایل، طراحی و توسعه و بازاریابی سایتتونو با یک تماس به دارکوب بسپرید.
میتونید برای گرفتن مشاوره با ما تماس بگیرید.

سورس:طراحی سایت دارکوب sitedar.com

قبل از طراحی و ساخت وبسایت، به سئو فکر کنید

Image

http://goo.gl/GxM6FP

maryamsite-
dar
کاربر جدید
پست ها: 10
Permalink
پست پاسخ: نکاتی در طراحی وب سایت با وردپرس
در March 30, 2017, 11:04
نقل قول

ورزشی

الکترونیک

بازی و سرگرمی

خانه و باغ

صنعت

لوازم شخصی

وسایل نقلیه

هنری

املاک

خدمات
سورس:سایت رایگان بفروشید sellfree.ir
سایت سل فری

Image

http://goo.gl/GxM6FP

صفحات: [1]
Mingle Forum by cartpauj
نسخه: 1.0.34 ; زمان بارگزاری صفحه : 0.022 ثانیه.
آمار سایت
  • کاربران آنلاین : 0
  • بازدید امروز: 2553
  • بازدید دیروز: 2128
  • کل بازدید ها: 3043254
  • تعداد مطالب سایت 48
  • تعداد نظرات کاربران 53
  • تعداد کاربران سایت 59
  • آخرین آپدیت سایت ۰۶/۰۵/۱۳۹۳
  • تعداد نمونه کار ها : 32
نمودار پيشرفت پروژه‌ها‌
  • بهینه سازی سایت انجمن علمی
  • هماهنگ سازی سایت انجمن با وب طراحان
  • طراحی قالب جدید WebTJ.Ir
  • طراحی پروفایل کاربران
  • طراحی قسمت پرسش و پاسخ
  • طراحی تالار های گفتگو
  • طراحی سایت گروه